• Kino
  • Renesančný kaštieľ
  • Neogotický kaštieľ
  • Galanta
  • sekretariat@domkulturyga.sk
  • 00 421 31 780 27 87
sekretariat@domkulturyga.sk 00 421 31 780 27 87
Mestské kultúrne stredisko Galanta
  • ÚVOD
  • PROGRAM
  • OZNAMY
  • O NÁS
    • O nás
    • GDPR
    • Služby
    • Predaj vstupeniek
    • Kontakty
    • Mapa stránok
  • ZÁUJMY
    • Kurzy
    • Krúžky
    • Dychový súbor
  • KAŠTIELE A EXPOZÍCIE
    • Renesančný kaštieľ
    • Neogotický kaštieľ
    • Severné krídlo NK
    • Kodályova izba
    • Duchoňova izba
    • Izba starých gramofónov
    • Expozícia historických predmetov
  • ZVEREJŇOVANIE
    • Zmluvy, objednávky a faktúry
    • Poskytovanie informácií z. 211/2000
    • Platné smernice

Platné smernice Mestského kultúrneho strediska

Interná smernica č. 2/2020 upravujúca postup v procese verejného obstarávania pri zákazkách s nízkou hodnotou, kde sa uplatňuje § 117 ZoVO

Kde nás nájdete

Mestské kultúrne stredisko Galanta
Mierové námestie 942/3
924 01 Galanta

Naplánovať trasu
  • 00 421 31 780 27 87
  • sekretariat@domkulturyga.sk
  • Facebook

    Informácie

    • Pomocník
    • Online predaj vstupeniek
    • Doručenie vstupeniek
    • Nastavenia cookies

    Pre návštevníkov

    Otváracie hodiny
    • pondelok - piatok08:00 – 15:00

    Vstupenky na kultúrne programy si môžete zakúpiť na programovom oddelení I. poschodie č. dverí 55 v pracovné dni, v čase od 8:00 hod do 15:00 hod. resp. hodinu pred daným podujatím priamo v pokladn

    Kde nás nájdete

    Mestské kultúrne stredisko Galanta
    Mierové námestie 942/3
    924 01 Galanta

    Naplánovať trasu
    • 00 421 31 780 27 87
    • sekretariat@domkulturyga.sk
    • Facebook

      Informácie

      • Pomocník
      • Online predaj vstupeniek
      • Doručenie vstupeniek

      Pre návštevníkov

      Otváracie hodiny
      • pondelok - piatok08:00 – 15:00

      Vstupenky na kultúrne programy si môžete zakúpiť na programovom oddelení I. poschodie č. dverí 55 v pracovné dni, v čase od 8:00 hod do 15:00 hod. resp. hodinu pred daným podujatím priamo v pokladn

      • Pomocník
      • Online predaj vstupeniek
      • Doručenie vstupeniek

      V prípade problémov so vstupenkami

      Pozrite sa, či riešenie na Váš problém nenájdete v zozname najčastejších problémov:

      Chcel by som stornovať vstupenku

      S Vašou požiadavkou sa prosím obráťte priamo na nás na pokladni alebo na: sekretariat@domkulturyga.sk alebo 00 421 31 780 27 87. Podmienky storna vstupeniek nájdete aj vo všeobecných obchodných podmienkách.

      Chcel by som vymeniť vstupenku za iné predstavenie/čas/deň/mesto

      S Vašou požiadavkou sa prosím obráťte priamo na nás na pokladni alebo na: sekretariat@domkulturyga.sk alebo 00 421 31 780 27 87. Podmienky storna vstupeniek nájdete aj vo všeobecných obchodných podmienkách.

      Chcel by som vymeniť zakúpené miesta za iné

      S Vašou požiadavkou sa prosím obráťte priamo na nás na pokladni alebo na: sekretariat@domkulturyga.sk alebo 00 421 31 780 27 87. Podmienky storna vstupeniek nájdete aj vo všeobecných obchodných podmienkách.

      Je potrebné vstupenky vytlačiť?

      Ak v e-mailovej správe, ktorú ste obdržali spolu so vstupenkami, nie je uvedené inak, tak vstupenky nie je potrebné vytlačiť a postačí, ak sa pri vstupe do sály preukážete mobilným telefónom so stiahnutými vstupenkami s čitateľným čiarovým kódom.

      Ďakujeme, že šetríte životné prostredie a netlačíte elektronické vstupenky.

      Pri platbe bankovým prevodom nemám k dispozícii tlačidlo mojej banky

      Žiadny problém. Vstupenky je možné uhradiť cez internetové bankovníctvo tých bánk, ktoré máte v ponuke pri platbe. V prípade, že sa tam Vaša banka nenachádza, použite prosím možnosť Platba kartou. Ide o štandardnú platbu kartou a je možné zaplatiť všetkými uvedenými typmi kariet.

      Pri platbe som omylom zrušil nákup a vybrané miesta zostali obsadené

      Ak ešte platba nebola zrealizovaná (napr. ste zrušili nákup pred platbou a pod.) a Vami zvolené sedadlá sú ešte obsadené, prosím zopakujte nákup neskôr. Vami obsadené miesta budú uvoľnené do predaja do 30 minút od Vášho neúspešného pokusu o nákup.

      Vstupenky nemám rezervované - V prípade, že dané vstupenky nemáte rezervované a o predstavenie je veľký záujem a očakáva sa skoré vypredanie predstavenia, odporúčame Vám nečakať a zakúpiť si iné miesta.

      Vstupenky mám rezervované - V prípade, že dané vstupenky máte rezervované, zopakujte prosím platbu po uplynutí 30 minút.

      Pri platbe som zistil, že moja banka má technickú odstávku, avšak vybrané miesta zostali obsadené

      Ak ešte platba nebola zrealizovaná (banka má technickú odstávku a pod.) a Vami zvolené sedadlá sú ešte obsadené, prosím zopakujte nákup neskôr. Vami obsadené miesta budú uvoľnené do predaja do 30 minút od Vášho neúspešného pokusu o nákup.

      Vstupenky nemám rezervované - V prípade, že dané vstupenky nemáte rezervované a o predstavenie je veľký záujem a očakáva sa skoré vypredanie predstavenia, odporúčame Vám nečakať a zakúpiť si iné miesta.

      Vstupenky mám rezervované - V prípade, že dané vstupenky máte rezervované, zopakujte prosím platbu po uplynutí 30 minút.

      Využite platbu kartou - V prípade, že technická odstávka banky bude trvať dlhšiu dobu, môžete pri nákupe využiť Platbu kartou.

      Podľa platobnej brány GoPay moja platba vypršala, no napriek tomu mi boli finančné prostriedky stiahnuté z bankového účtu

      Pri platbách máme s bankami nastavený a dohodnutý časový limit na spracovanie platby 25 minút. Za tento čas musí banka platbu overiť, spracovať a zaslať nám potvrdenie o zrealizovanej platbe.

      Vo Vašom prípade však banka platbu nezrealizovala v tomto limite. Preto boli Vami obsadené miesta uvoľnené do ďalšieho predaja a nákup vstupeniek je potrebné zopakovať.

      Vrátenie finančných prostriedkov - V prípade, že Vám boli finančné prostriedky stiahnuté z Vášho bankového účtu, do 3 pracovných dní od platby Vám budú peniaze automaticky vrátené na Váš účet.

      Vstupenky nemám rezervované - V prípade, že dané vstupenky nemáte rezervované a o predstavenie je veľký záujem a očakáva sa skoré vypredanie predstavenia, odporúčame Vám zakúpiť si iné miesta a použiť priamo platbu kartou namiesto bankového prevodu.

      Vstupenky mám rezervované - V prípade, že dané vstupenky máte rezervované, zopakujte prosím platbu po uplynutí 30 minút.

      Ospravedlňujeme sa za vzniknuté komplikácie a nepríjemnosti, avšak správanie bánk a ich prípadné technické odstávky nevieme ovplyvniť.

      Pri nákupe vstupeniek som omylom zadal nesprávny e-mail

      Opätovné zaslanie vstupeniek - Zašlite nám Variabilný symbol alebo ID platby na e-mailovú adresu podpora@ticketware.sk a my Vám vstupenky opätovne zašleme.

      Nedostatok času do začiatku predstavenia - V prípade, že je do začiatku predstavenia už málo času, nahláste v pokladni Variabilný symbol nákupu a naši pokladníci Vám vydajú klasické papierové vstupenky.

      Podľa platobnej brány GoPay moja platba prebehla úspešne, avšak vstupenky mi neboli doručené na moju e-mailovú adresu

      E-mail so vstupenkami sa môže nachádzať v rôznych priečinkoch - Skontrolujte si prosím všetky priečinky doručenej pošty, vrátane Spamu, Nevyžiadanej pošty, Reklamy, Sociálnych sietí a pod.

      Plná e-mailová schránka - Overte si prosím, či nemáte plnú poštovú schránku, čo bráni prijatiu e-mailu so vstupenkami. Po uvoľnení preplnenej poštovej schránky Vám systém automaticky odošle vstupenky ešte raz.

      Nesprávna e-mailová adresa - V prípade, že ste neobdržali vstupenky, je možné, že ste pri nákupe vstupeniek omylom zadali nesprávnu e-mailovú adresu. V takomto prípade nám zašlite Variabilný symbol alebo ID platby na e-mailovú adresu podpora@ticketware.sk a my Vám vstupenky opätovne zašleme.

      Nedostatok času do začiatku predstavenia - V prípade, že je do začiatku predstavenia už málo času, nahláste v pokladni Variabilný symbol nákupu a naši pokladníci Vám vydajú klasické papierové vstupenky.

      Omylom som vymazal e-mailovú správu so vstupenkami

      Opätovné zaslanie vstupeniek - Zašlite nám Variabilný symbol alebo ID platby na e-mailovú adresu podpora@ticketware.sk a my Vám vstupenky opätovne zašleme.

      Nedostatok času do začiatku predstavenia - V prípade, že je do začiatku predstavenia už málo času, nahláste v pokladni Variabilný symbol nákupu a naši pokladníci Vám vydajú klasické papierové vstupenky.

      Nenašli ste odpoveď? Kontaktujte prosím našu technickú podporu e-mailom na podpora@ticketware.sk

      • Pomocník
      • Online predaj vstupeniek
      • Doručenie vstupeniek
      Online predaj

      Ak aj vy patríte k tým, ktorí si vstupenky na predstavenia radi kupujú dopredu, odporúčame vám využiť možnosť nákupu vstupeniek na našom webe.

      Zabezpečiť si vstupenky online dopredu má svoje výhody

      • nakúpite komfortne z domu
      • máte isté miesto na sedenie
      • vyhnete sa prípadným radám na pokladni
      • na film nemusíte chodiť s časovým predstihom, stačí tesne pred premietaním
      • v prípade väčšej skupiny máte istotu, že budete sedieť pri sebe
      • vstupenky nemusíte tlačiť, šetríte životné prostredie
      • máte ich vo svojom e-maili, takže v prípade, že sa vám zmení program, viete vstupenku preposlať niekomu inému

      MailTicket

      MailTicket - vstupenka vždy po ruke!

      • vstupenka je vám doručená na e-mail cez službu mailTicket
      • služba je zadarmo
      • keďže je vstupenka vo vašom e-maili, nehrozí, že by ste ju stratili :-)
      • nepotrebujete aplikáciu
      • Pomocník
      • Online predaj vstupeniek
      • Doručenie vstupeniek
      MailTicket

      Zakúpte vstupenku online, s doručením do mobilu

      Na našej webstránke máte možnosť zakúpiť vstupenku cez internet a okamžite ju zaplatiť platobnou kartou alebo prevodom. Nie je nutná tlač vstupeniek. Stačí, ak na vstupe do sály ukážete na svojom mobile e-mail so vstupenkou.

      • okamžité a bezpečné zaplatenie vstupeniek
      • vstupenky sú hneď doručené a máte isté svoje miesta
      • vstupenku v e-maili nie je nutné tlačiť
      • obsluhe ukážete iba čiarové kódy v e-maili
      MailTicket
      • Pomocník
      • Online predaj vstupeniek
      • Doručenie vstupeniek
      Budícheck

      Aplikácia BudíCheck

      • nájdeš v nej program do vybraných kín, divadiel a kultúrnych inštitúcií
      • môžeš si nastaviť sledovanie obľúbených podujatí a prevádzok
      • nakupuješ vstupenky online, rýchlo a jednoducho bez zbytočného čakania v rade
      • vstupenky zakúpené online máš priamo v mobile
      • online vstupenku môžeš darovať svojmu známemu
      • na začiatok podujatia zakúpeného cez BudíCheck ťa upozornia pripomienky
      • vieš sledovať históriu navštívených podujatí
      • máš možnosť ohodnotiť podujatie či miesto konania akcie alebo si hodnotenia pozrieť
      Teraz na Google Play
      Budícheck
      • Pomocník
      • Online predaj vstupeniek
      • Doručenie vstupeniek
      Darčekové karty

      Darujte svojim blízkym zážitok

      Máme pre vás perfektný tip na darček! Naše darčekové karty majú prednabitý kredit, ktorý je možné využiť na návštevu našich predstavení.

      Plastová darčeková karta je zabalená v peknom obale a jej poslaním je niekoho potešiť. Na výber máte z viacerých farebných a tematických motívov, ktoré môžete skombinovať podľa seba.

      Určené:

      • na Vianoce, narodeniny, alebo akýkoľvek sviatok či udalosť
      • univerzálny darček pre mladých aj starších, ktorým neviete čo kúpiť
      • pre rodičov, ktorí nechcú deťom dávať peniaze
      • vhodné aj pre firmy a ich zamestnancov

      Zabudnite na pyžamá, papuče alebo kozmetiku! Darujte svojim milovaným niečo originálne, venujte im zážitok.

      Zakúpte v našej pokladni.

      Kúpa vstupeniek

      - Po vybratí a označení vstupeniek na konkrétne predstavenie je zákazník povinný vyplniť zobrazený elektronický formulár a zadať všetky požadované informácie i spôsob doručenia E-vstupenky do kina. Potvrdením zadaných údajov dôjde k presmerovaniu na sumarizačnú stránku nákupu, kde je zákazníkovi zobrazená konečná cena vstupeniek, ktorá je doplnená o manipulačný poplatok, t. j. poplatok za technické zhotovenie a odoslanie-vstupenky. Súhlasom s touto zmluvou je zákazník presmerovaný na stránky spoločnosti system.cinemaware.eu, kde po zadaní ďalších osobných údajov bude zákazník prenesený na platobnú stránku. Zákazníkovi je taktiež zaslaný informačný e-mail s potvrdením o zakúpení vstupeniek na ním zadanú e-mailovú adresu. Prevádzkovateľ nezaručuje doručenie e-mailovej správy, server na ktorom sa e-mailová schránka zákazníka nachádza, nemusí správu prijať, resp. môže ju vyhodnotiť ako nevyžiadanú poštu.

      - Počas transakcie a výbere miesta nesmie zákazník vo svojom internetovom prehliadači zadávať krok späť, ani nijako zatvárať okno prehliadača v ktorom uskutočňuje nákup či rezerváciu vstupenky. Všetky údaje sa zaznamenávajú iba na aktuálnej stránke a potvrdením sa ukladajú do bezpečnostného certifikátu, ktorý kvôli bezpečnosti nie je možné vyvolať späť. Na nákup a rezerváciu vstupeniek má zákazník časový limit 15 minút. Počas tejto doby je vykonaná tzv. dočasná rezervácia vybratých sedadiel. Ak neprebehne úspešný nákup či rezervácia do 15 minút, sú dočasne zarezervované sedadlá opätovne uvoľnené do predaja.


      - Zakúpené vstupenky prostredníctvom internetu môžete vrátiť iba z dôvodu, že sa predstavenie z technických príčin neuskutoční (porucha na technickom zariadení, nebol dodaný film, nedostavil sa umelec a podobne) a to maximálne do 30 dní od plánovaného uskutočnenia predstavenia požadovať za nich zaplatenú finančnú hodnotu. Musíte tak urobiť písomne. Písomná žiadosť musí obsahovať názov predstavenia, dátum a čas, počet vstupeniek a cenu celkom, variabilný symbol platby a číslo účtu, na ktorý má byť zaplatená čiastka poukázaná. Ak žiadosť nebude obsahovať niektorý z uvedených údajov, nebude vybavená. V prípade, že pri kúpe vstupeniek prostredníctvom internetu došlo síce k odpísaniu sumy z účtu zákazníka, ale vstupenky sa nezobrazili, reklamáciu vrátenia peňazí z dôvodu neposkytnutia služby si musíte uplatniť v banke, ktorá zákazníkovi vystavila platobnú kartu, prostredníctvom ktorej platba prebehla. Takéto reklamácie nemôže riešiť prevádzkovateľ.

      Kupujúci, ktorý si zakúpi vstupenky prostredníctvom internetu, bez výhrad prijíma všetky ustanovenia týchto obchodných podmienok a je povinný sa nimi riadiť.



      VYHLÁSENIE POSKYTOVATEĽA PLATOBNEJ SLUŽBY

      Prevádzkovateľ rezervačného a nákupného systému je spoločnosť Ticketware SE, so sídlom Hlavná 23, 917 01 Trnava, IČO: 48298034, e-mailový kontakt podpora@cinemaware.eu, prehlasuje, že platobné služby pre platobné metódy, konkrétne platby pomocou platobných kariet a platby pomocou online bankového prevodu zaisťuje spoločnosť GoPay s.r.o. (ďalej len “GoPay”), sídlo Planá 67, 370 01 České Budějovice, Česká Republika, IČ: 26046768. Obchodníkom/príjemcom platieb pre GoPay je spoločnosť NewVision Money s.r.o., so sídlom Lidická 700/19, Veveří, 602 00 Brno, IČO: 08693242, Česká republika, e-mail: podpora@cinemaware.eu, tel.: +421 948 842538, ktorá zabezpečuje príjem, vyúčtovanie a zasielanie platieb. Spoločnosť Ticketware SE rieši reklamácie platiteľov kartou v zastúpení za svojich klientov (3.strana).

      GoPay poskytuje platobné služby z obchodného aj technického hľadiska a realizuje platobné transakcie na svoj účet a svoje obchodné meno. Prípadné reklamácie a otázky o platobných transakciách môže Platiteľ smerovať priamo na GoPay prostredníctvom telefonickej linky +420 840 818 918 (po-pia 08 - 17h) alebo pomocou e-mailovej podpory na adrese gopay@gopay.cz, či písomne na adresu sídla.

      Po potvrdení objednávky má Platiteľ možnosť využiť službu bankového prevodu, ktorá ho presmeruje na internetové bankovníctvo jeho banky. Platiteľ prostredníctvom internet bankingu odošle Platbu. Predávajúci expeduje vstupenky ihneď po prijatí potvrdenia o úhrade od GoPay.

      Citlivé vstupné údaje, ktoré zadáva Platiteľ do systému internetového bankovníctva sú chránené platobnými bránami bánk a nedostávajú sa do prostredia tretích strán. Spracovatelia platieb vidia iba informácie o transakcií, ktoré im banka s odoslanou transakciou oznámi.

      Kliknutím na tlačidlo: “Pokračovať” potvrdzuje Platiteľ súhlas so Všeobecnými obchodnými podmienkami prevádzky. Pokračovaním v platbe dáva taktiež prevádzkovateľovi systému súhlas so spracovaním zadaných kontaktných údajov, a to až do doby písomného vyjadrenia nesúhlasu s týmto spracovaním. Kontaktné údaje, ktoré Platiteľ uvedie pri objednaní, slúžia výhradne pre potreby prevádzkovateľa systému a nebudú poskytnuté iným subjektom s výnimkou spracovávateľov platieb a prevádzky, v ktorej si platiteľ kupuje vybranú službu alebo produkt..

      Používateľ nesmie využívať Rezervačný a nákupný systém spôsobom, ktorý by mohol znížiť jeho hodnotu a/alebo poškodiť, upraviť, znemožniť, preťažiť alebo zhoršiť funkciu časti a/alebo celku Rezervačného a nákupného systému, či infraštruktúry Poskytovateľa zahŕňajúcej akékoľvek pasívne a/alebo aktívne prvky infraštruktúry a/alebo sieťové zariadenia, či servery. Používatel nesmie zneužívať, blokovať, modifikovať alebo inak meniť akúkoľvek časť Rezervačného a nákupného systému, alebo sa len pokúsiť narušiť stabilitu, chod alebo dáta Rezervačného a nákupného systému. Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za prípadné neoprávnené zásahy tretích osôb, v dôsledku čoho tieto osoby neoprávnene získajú prístup k osobným údajom používateľa a/alebo k jeho používateľskému účtu a/alebo k príslušnej databáze poskytovateľa tieto údaje použijú, využijú, zneužijú alebo sprístupnia tieto údaje tretím osobám. Akékoľvek vyššie uvedené činnosti môžu byť trestné.


      Skontrolujte si prosím zadanú e-mailovú adresu. Na zadaný e-mail môžu byť zaslané objednané a uhradené vstupenky alebo e-mailová správa potrebná k vyzdvihnutiu vstupeniek v pokladni prevádzky. Na nesprávne zadaný e-mail nie je možné uplatňovať si reklamáciu.

      © 2011 – 2023 Mestské kultúrne stredisko Galanta & Ticketware SE Všeobecné obchodné podmienky | Mapa stránok
      Mestské kultúrne stredisko Galanta používa
      softvér na predaj vstupeniek Ticketware